zondag 14 oktober 2012

Herfstwandeling

Na eerst onze kiesplicht te  gaan vervullen heb ik een hele leuke herfstwandeling gedaan.   Ik ging op jacht naar paddenstoelen om mijn nieuw fototoestel eens uit te proberen, en voor ik het wist was ik 2u onderweg. Hugo vond ik niet zo direct meer, die was aan het joggen, maar was weg zonder gsm ....   Gelukkig was ik ondertussen in het gezelschap van onze Bart, die overal zijn weg goed kent .....
Ik kwam plots een hele plek met vliegenzwammen tegen, maar kabouterkes heb ik niet kunnen ontdekken
 :-))


1 opmerking:

Yvonne zei

OOOOOH, MOOOOOI!!!!!
Ik heb hier in het bos ook al gezocht, maar ze nog niet gevonden. Wat blijft het rood met witte stippen toch prachtig om te zien!
Die kaboutertjes, die hebben jou wel gezien hoor, ha ha! Misschien had je even op je buik moeten gaan liggen, iets dichterbij de paddenstoel, beetje kijken tussen de grassprieten bij de steel ..... misschien had je ze nog weg zien rennen .....
Liefs van Yvon