dinsdag 19 april 2011

De effecten van Zeist komen er aan !!!

Dit is het eerte kaartje dat ik maakte naar de ideeën die ik afgelopen weekend in Zeist weer heb verzameld in mijn kopke ! Vandaag verjaart Tity, de vriendin van mijn zoon Bart, en dit is een voorproefje ....... in september trouwen ze ! Zeist was trouwens weer geweldig. Ik heb genoten van al wat ik gezien en gedaan heb, en ben weer zoveel bekenden tegen gekomen waarmee ik weer gezellig heb kunnen bijpraten. Zo'n weekendje weg kan echt deugd doen. Meer resultaat volgt nog !

5 opmerkingen:

Klaartje zei

Mooie kaart Nicole!

jolande zei

Wat een gaaf effect met die lichte kleuren...Mooi hoor..
Groetjes Jolande

Yvonne zei

Mooie kaart Nicole!
Leuk dat je meteen met je nieuwe aankopen aan de slag bent gegaan.
En bijzonder leuk om je weer even te zien en spreken en een knuffel te geven.
Lieve groetjes van Yvon

nicole zei

wat een mooie stijlvolle kaart!!
super!!
groetjessssss

Marina Huisman zei

Geweldig gedaan Nicole, het geheel heeft een luxe uitstraling.
Wat is het toch een mooie jurk (stempel), dit jaar was het echt een mooie stempellap.
Groetjes Marina.